+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline

Reclamații

CONDIȚIILE DE REVENDICARE ȘI PROCEDURA DE DEPUNERE A UNEI REVENDICĂRI

Toate bunurile achiziționate din magazinul online www.drzakytelevize.cz sunt acoperite de o garanție în conformitate cu legislația aplicabilă din Republica Cehă, în special Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil.

Când pot face o reclamație?

O reclamație poate fi făcută în următoarele cazuri:

  1. Defect al produsului
    Dacă pe bunurile achiziționate apare un defect care nu a fost cauzat de utilizarea necorespunzătoare sau de uzura normală, aveți dreptul de a revendica produsul.
  2. Contrar contractului de cumpărare
    În cazul în care bunurile nu corespund descrierii, nu îndeplinesc funcția pentru care sunt destinate sau nu sunt conforme cu parametrii conveniți (de exemplu, model diferit, culoare etc.).
  3. Deteriorarea în timpul transportului
    Dacă bunurile sunt deteriorate în timpul livrării, vă recomandăm să întocmiți un raport de deteriorare cu transportatorul și să contactați imediat asistența pentru clienți

Durata garanției

În general, bunurile sunt garantate timp de 24 de luni (adică 2 ani) de la data primirii bunurilor, dacă nu se specifică altfel. În unele cazuri, garanția poate fi de 36 de luni (adică 3 ani) sau 60 de luni (adică 5 ani). Durata garanției este specificată pentru fiecare produs.

Cum fac o cerere de despăgubire?

  1. Contactați-ne
    Pentru a face o reclamație, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la complaints@drzakytelevize.cz sau prin telefon la +420 771 144 544, puteți utiliza și WhatsApp. Vă rugăm să includeți numărul comenzii dvs., o descriere a defectului și să atașați fotografii, dacă este posibil.
  2. Trimiteți bunurile la
    Dacă este necesar, prin programare, trimiteți bunurile revendicate, împreună cu un document de revendicare a produsului completat, la următoarea adresă: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Bunurile trebuie să fie ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea ulterioară în timpul transportului.
  3. Procesarea reclamației
    Reclamația va fi procesată cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea bunurilor revendicate, cu excepția cazului în care convenim altfel cu dumneavoastră. Vă vom informa cu privire la rezultatul reclamației prin e-mail sau telefon.

Soluții posibile la reclamație

În funcție de natura defectului și de posibilitățile de reparare sau înlocuire, oferim următoarele soluții:

  • Repararea produsului defect
  • Înlocuirea cu o piesă nouă
  • Rambursare în cazul în care repararea sau înlocuirea nu este posibilă

Costuri de expediere

În cazul unei reclamații legitime, vom plăti costurile de expediere a bunurilor înapoi la noi. În cazul în care reclamația nu este acceptată, este posibil să vi se impute costurile de transport înapoi.

 

Iată un document PDF care poate fi descărcat pentru reclamațiile privind produsele (trebuie să îl trimiteți completat împreună cu produsul care face obiectul reclamației).

De ce să cumpărați de la noi?

Comandați până <span class="color">la ora 12:00 </span><br/> și <span class="color">vom expedia AZI!</span>
Comandați până la ora 12:00
și vom expedia AZI!
Comandă <span class="color">peste 200 RON </span> pentru <span class="color">LIVRARE GRATUITĂ!</span>
Comandă peste 200 RON pentru LIVRARE GRATUITĂ!
Returnări în termen <span class="color">de 30 de zile</span> cu <span class="color">garanție de returnare a banilor.</span>
Returnări în termen de 30 de zile cu garanție de returnare a banilor.
Shop<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Shop
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Avem nevoie de consimțământul dvs. pentru a utiliza datele individuale pentru a vă arăta, printre altele, informații legate de interesele dvs. Vă puteți da consimțământul făcând clic pe butonul "OK".

Puteți refuza consimțământul aici.

Aici aveți opțiunea de a vă personaliza setările cookie-urilor în conformitate cu propriile preferințe.