+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline

Expediere și plată

TRANSPORT ȘI PLATĂ

Condiții de plată
Vânzătorul acceptă următoarele condiții de plată:

(a) plata în numerar la momentul achiziției,

b) plata în avans prin transfer bancar,

c) plata la livrare (banii sunt ridicați de la client de către transportator),

Bunurile rămân proprietatea vânzătorului până la plata și acceptarea integrală, dar riscul de deteriorare a bunurilor este transferat la acceptarea bunurilor de către cumpărător. 

Condiții de livrare

a) Colectarea personală: 
Bunurile pot fi ridicate numai de Cumpărător sau de o persoană autorizată de Cumpărător. 

b) Expediere prin GLS, PPL, Poșta Cehă, DPD: 
Bunurile pot fi trimise cumpărătorului prin serviciul de expediere. Condiția pentru livrarea în următoarea zi lucrătoare este primirea comenzii până la ora 18:30 și existența bunurilor în stoc. În mod normal, transportatorul livrează expedierile oriunde în Republica Cehă în termen de 24 de ore. Prețul de expediere este în conformitate cu lista de prețuri în vigoare în ziua comenzii.

c) Colectarea personală în rețeaua Uloženka, Zásilkovna. Peste 500 de sucursale pentru colectarea personală! 
Mărfurile selectate sunt transportate la punctul de distribuire al sistemului Uloženka și de acolo le puteți ridica personal. Rețeaua de puncte de colectare acoperă orașe mari din Republica Cehă, Slovacia și este în continuă expansiune. Mai multe informații la www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz

d) Poșta cehă
Produsele selectate sunt livrate direct la adresa specificată în comandă. Dacă nu sunteți de găsit, coletul va fi depus pentru colectare la cel mai apropiat oficiu poștal, de unde îl puteți ridica oricând în timpul programului de lucru al acestuia. De obicei, livrarea durează 1-2 zile lucrătoare. Oficiul poștal nu livrează în weekend-uri și sărbători. 

Pentru prețurile de expediere, vă rugăm să consultați fiecare produs.

Imediat după livrare, cumpărătorul este obligat să verifice împreună cu transportatorul starea coletului (numărul de colete, integritatea benzii, deteriorarea cutiei) în conformitate cu avizul de livrare anexat. Cumpărătorul are dreptul de a refuza să accepte un transport care nu este conform cu contractul de cumpărare, de exemplu pentru că transportul este incomplet sau deteriorat. Dacă cumpărătorul acceptă un astfel de transport deteriorat de la transportator, este necesar să descrie deteriorarea în raportul de predare al transportatorului.

Transportul incomplet sau deteriorat trebuie notificat imediat prin e-mail la adresa vânzătorului, un raport de deteriorare trebuie întocmit împreună cu transportatorul și trimis vânzătorului prin e-mail sau prin poștă fără întârzieri nejustificate. O reclamație suplimentară privind caracterul incomplet sau deteriorarea exterioară a transportului nu îl privează pe cumpărător de dreptul de a revendica produsul, ci îi oferă vânzătorului posibilitatea de a dovedi că nu există nicio încălcare a contractului de cumpărare.

De ce să cumpărați de la noi?

Comandați până <span class="color">la ora 12:00 </span><br/> și <span class="color">vom expedia AZI!</span>
Comandați până la ora 12:00
și vom expedia AZI!
Comandă <span class="color">peste 200 RON </span> pentru <span class="color">LIVRARE GRATUITĂ!</span>
Comandă peste 200 RON pentru LIVRARE GRATUITĂ!
Returnări în termen <span class="color">de 30 de zile</span> cu <span class="color">garanție de returnare a banilor.</span>
Returnări în termen de 30 de zile cu garanție de returnare a banilor.
Shop<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Shop
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Avem nevoie de consimțământul dvs. pentru a utiliza datele individuale pentru a vă arăta, printre altele, informații legate de interesele dvs. Vă puteți da consimțământul făcând clic pe butonul "OK".

Puteți refuza consimțământul aici.

Aici aveți opțiunea de a vă personaliza setările cookie-urilor în conformitate cu propriile preferințe.